Sidor

tisdag 12 april 2011

Vågar man hoppas...

...på vår nu?
Härligt väder har det i alla fall varit de senaste dagarna. Nåt annat som känns väldigt härligt är att Elliots frenetiska uppvaktningar av Isole har dämpats och han är mycket lugnare. Äntligen!! Det har gjort ont i mig att se honom så stressad. Förhoppningsvis så slipper han det helt och hållet efter kastrationen. Isole å sin sida hade inte kunnat brytt sig mindre. Jag hade ju önskat att hon kunde säga ifrån åtminstone lite grann, men icke. Men hon är ju så ung än, så när poletten så småningom trillar ner och hon förstår vad grabbarna är ute efter kanske hon blir lite tuffare.
Idag har vi i varje fall dragit nytta av det vackra vädret. Först en lång promenad med hela flocken och sen, efter lite utfodring av de tvåbenta i familjen, åkter jag, Isole och Slim till Gäsjö, Norberg och hälsade på min mamma. Jag fikade, Slim och Isole passade på att dra nytta av den stora och fina hundgården.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BESÖKARE: