Sidor

söndag 3 april 2011

Jag har bestämt mig...

Elliot ska kastreras. Sedan Isole kom hem efter sitt löp så har Elliot haft det jobbigt, och tanken som slagit mig då och då under en längre tid har blivit verklighet. Jag har bokat tid för Elliots "kulborttagning". Han fyller 7 år i sommar och kommer aldrig ha någon nytta av sina kulor, han mår bara dåligt av att ha dem kvar. 
Så, på morgonen den 26/4 vill jag att alla skickar en tanke till Elliot och hans kulor, för då separeras dem för all framtid. Och jag hoppas att det åtminstone kommer att ta udden av hans starka känslor för vackra fröknar i framtiden.
Ps. Om någon som läser det här har erfarenhet ang. kastrering av lite äldre hanar för de gärna höra av sig och berätta om sina erfarenheter. Min mail är: whippet_lisa@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Han kommer säkert att klara sig alldeles utmärkt. Tänk bara på hur lätt han kan gå upp i vikt som t.ex Apollo gjorde. Kram

    SvaraRadera

BESÖKARE: