Sidor

tisdag 26 april 2011

Elliot och kulorna

Elliots kulor är nu ett minne blott.Operationen har gått bra. På bilden har han nyss vaknat och känner sig förmodligen skapligt dragen och snurrig. Han var lite vinglig och vill inte gärna ta ut stegen med bakbenen så mycket. Då han vaknat var han lite orolig, så veterinären ringde mig och bad mig sitta hos honom tills han kvicknat till ordentligt. Snällt av henne tycker jag, för det var nog inte bara Elliots nerver som behövde lugnas. Väl hemma igen så har han varit väldigt trött, så vi (jag och Elliot) har barrikaderat oss i "hundrummet". Hemmets övriga vovvar tyckte att det var lite orättvist (det är ju där inne tuggbenen finns), men jag tyckte att Elliot kunde behöva lite lugn och ro. Men nu på kvällen så känner han sig kryare och har gjort resten av familjen sällskap i tevesoffan.

1 kommentar:

  1. Han ser allt lite ömklig ut. Men du ska se Elliot att det blir bra igen.

    Vi kanske kan spåra ihop någon gång? Det skulle vara skoj.

    SvaraRadera

BESÖKARE: