Sidor

torsdag 7 april 2011

När det inte blir som jag tänkt...

 Vinthundar som springer är, enligt mig, nåt av det vackraste som finns. Då jag själv är utrustad med 4 sådana hundar och dessutom en kamera så är det självklart att jag vill försöka fånga detta vackra på bild. Detta är inte så lätt. Då och då lyckas jag fånga en å annan jycke i precis rätt ögonblick, men ofta så blir det bara tok. Här nedanför följer några exempel på detta tok. Mycket nöje :-)

Här ovan visar Tina hur man bäst håller balansen då en whippet siktar på knävecken


Många rumpor blir det. Här Slims


Här är det väl egentligen Isole som drabbas av något hon inte tänkt sig. En sjö!!
Det som "fladdrar" bakom Isak är valpSlim...upp och ner
Bullekrock


Whippet/Monster
Upp å ner Isole

Om bilderna känns för små, klicka på dem!

1 kommentar:

  1. vilka härliga kort Lisa och visst är det svårt att de fastnar. Hoppas att mina kameler kommer att fastna lättare nu när jag har köpte mig en bättre kamera. Inte bara stjärtbilder utan hela hundar också :)

    SvaraRadera

BESÖKARE: