Sidor

fredag 15 juli 2011

Semester!!!

Idag började min semester... med ösregn. Hmm, undrar om vädret visste att jag skulle gå på semester? Känns nästan lite så. Men skam den som ger sig. Jag och mamma bestämde oss för att trotsa vädergudarna och ge oss av till sjön med hundarna. Så, trots regn, fukt och mygg roade vi oss kungligt på stranden och iaf hundarna hade precis så roligt som vinthundar utan koppel kan ha.
 Hattie och Asta
 Ynez
 Asta bjöd på dagens finaste vurpa
 Mor och dotter, Ynez och Asta
 Slim och Isak


 Isak och Isole
 Elliot


1 kommentar:

  1. vilka härliga whippetbilder! jag hoppas att du får en skön semester med jättefint väder! antti är skinnskatteberg hos sina föräldrar med hundarna. jag pratade med honom idag när jag satt i solen på altanen. där ösregnade det! :) på måndag åker jag söderut, mora, vilsta, köping, lövudden och däremellan skinnskatteberg!

    SvaraRadera

BESÖKARE: