Sidor

söndag 5 juni 2011

LChelg i Söderhamn

Vi är nyss hemkomna ifrån en toppenhelg i Söderhamn. Vklc Norra anordnade LCprov. I lördags tävlade Slim och Isak. Isak kom på 22plats (av 43) och Slim på 14plats. Inte bäst, men långt ifrån sämst och vi är väldigt stolta över våra duktiga grabbar. Isole och Elliot var självklart med även dem, Isole fick springa ett provlopp (för att testa banan) och på kvällen firade de Elliots 7årsdag (!!!) med ett ordentligt race på fältet ihop.


Några bilder ifrån vårt rum.
Slim väntar på sin tur
Johan hälsar på några nya små vänner

Idag, söndag, har jag fått utbilda mig till "starter" och är nu officiell Starter och starterutbildare. Visst låter det tjusigt ;-) ?
Nu är vi allihopa trötta, solbrända och nöjda. Men längtar redan till nästa prov.
Avslutar med en bild på Elliot som jag tog tidigare i veckan. Tänk att det var hela 7år sedan jag hämtade hem min första alldeles egna valp.

1 kommentar:

  1. tack för en trevlig helg lisa! vad roligt att du är färdig starter! det är inte jag! :))

    SvaraRadera

BESÖKARE: