Sidor

tisdag 7 juni 2011

Isole och Elliot premiärbadar

Idag har det varit 29grader varmt ute. Förmodligen ganska överflödig information till alla som bor i Sverige, men i alla fall ett konstaterande. Hur som helst så bestämde jag och min vän Sandra oss för att åka till "vår" badsjö för att svalka oss. Elliot och Isole följde med. Nu visade det sig att det var långt ifrån lika varmt i vattnet som i luften så det blev inte så väldigt mycket badande ( om man inte räknar in hundarnas missräkning, då de ist för att se vart de sprang tittade på varandra och var tvungna att simma till stranden igen). Vi på två ben nöjde oss med att svalka fötterna, och jag passade på att ta lite bilder på två mycket glada och nöjda hundar som fick busa loss på stranden.

Två springsugna whippar och en folktom strand, det blir inte så mycket bättre









De av er som känner Elliot vet att det är ett väldigt stort steg för honom att kunna springa ihop med en annan hund. Jag är så glad att det fungerar så bra med Isole. Hon står ut med hans beteende och springer helt enkelt ifrån honom när han blir för dryg.
Så nu är 2 av 4 whippar färdigmotionerade för dagen. Jag väntar nu på att det ska bli något svalare ute så ska de andra två få sig en promenad.

1 kommentar:

  1. hahaha! du skrev att de premiärbadar, men inga badbilder! :))

    SvaraRadera

BESÖKARE: