Sidor

fredag 4 november 2011

Promenad med faraonerna och snabbt tagna beslut

Häromdagen så fick vi besök av Sofie och hennes faraodamer. Då Isole löper så passade det ju perfekt med lite brudhäng. Elliot fick följa med han också, det där med brudar intresserar honom inte nåt speciellt efter kastreringen. Hursomhelst så gick vi en trevlig och inte allt för rask promenad och avslutade med den obligatoriska fotostunden. Gruppkort måste tas :-)
 Elliot var till en början lite osäker på huruvida de stora röda damerna var onda eller inte
Men tillslut så vågade han undersöka saken själv




Och så var det ju det där hastigt tagna beslutet. Sofie berättade nämligen för mig att hon tänkt anmäla sig och sin Astrid till en agilitytävling i januari. Jag tyckte det lät jättekul och vips så hade jag anmält mig och Isole också!!! Så nu måste det tränas. Men först måste det iof löpas klart men sen tränas. Och är det så att det finns någon i mitt närområde (behöver inte vara allt för nära, jag är villig att åka en bit) som vet om nåt ställe där man kan träna agility även vid vinterväder så hör gärna av er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BESÖKARE: