Sidor

torsdag 13 oktober 2011

Höst vid Storsjön

Idag har vi varit till Storsjön för lite stim och härj. Det är härligt att kunna ha mer än en hund lös åt gången och jag tror nog jyckarna uppskattar det också. Här följer bilder från dagens äventyr.







Isole hade lite otur då hon tänkte och hamnade mitt i en stor och framförallt djup vattenpöl.Hon beslutade sig för att livet plötsligt blev alldeles för hårt och att det nog vore bäst om matte kom och hämtade henne. Så det var bara för mig att traska ut i pölen och med vatten upp till knäna "rädda" stackars Isole.


Elliot fick också vara med, och även om han fick springa på egen hand så verkade han nöjd.

Samtliga bilder är "klickbara"

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder från erat strandbus och speciellt den på isole :) Jag förstår att hon blev paff. Mina hade nog dött.

    Sofie och kamelerna

    SvaraRadera
  2. Härligt ställe! Men vikken bortskämd hund :)

    SvaraRadera

BESÖKARE: