Sidor

tisdag 2 augusti 2011

LC-träning i bilder

Idag har jag och Isole varit och tränat LC strax utanför Hedemora. Grabbarna fick stanna hemma. Jag hade turen att få låna ett objektiv utav Ewa och därför så kommer jag låta bilderna få berätta om dagen.
Isole och Asta fick "bo" ihop i mammas stora bilbur.
Publik
Utsliten banpersonal
Är det min tur snart?
 Carolina och Lilja













För första gången på någon av våra träningar så hade vi en varghund med. Fina Dagny visade att man faktiskt inte behöver vara pytteliten för att kunna springa




Ett dopp i ån känns bra efter ett väl förättat värv











Bilderna är "klickbara"

1 kommentar:

  1. Hej! Jätte trevlig och rolig dag, tack för det! Skulle du kunna skicka bilderna på Dagny och Olga till mig? tilda236@hotmail.com
    Mvh Matilda.

    SvaraRadera

BESÖKARE: