Sidor

torsdag 3 februari 2011

Gamla favoriter!

Eftersom det egentligen inte händer så väldigt mycket på hundfronten just nu. Inget mer än blåsig och halkiga promenader i alla fall. Så tänkte jag bjuda på lite bilder. Vi har nyss införskaffat en skanner, så nu kan även de gamla "pappersfotografierna" få vara med på det stora internetet ;-)
Först ut är min Galgo Español Sigge (Elendilis Beren 1996-2008)
Här är Sigge tillsammans med sin mycket goda vän och vapendragare Hasse (Faraoland Stranger in the Night)

Den här bilden är tagen på Vinthundsklubbens utställning i Timrå, för en massa år sedan. Hundarna är fr.v Klas (Elendilis Bilbo), Piraten (Elendilis Balin) och deras storasyster Kristin (vars "riktiga namn jag inte kommer ihåg just nu)

Ännu ett ridhus, inte i Timrå vill jag minnas. Otis (Warlocks Son Seals och Myran)

Sist och minst är "BabyYnez" (Zarandillo Bella Ynes) där hon ligger i hagen i Katrineholm och tittar på då de stora hundarna tränar Lure Coursing.




1 kommentar:

  1. Kul att du har skaffat dig en scanner. Det skulle jag med vilja ha.

    SvaraRadera

BESÖKARE: